Board index PBase Show and Tell 1st(?) Dutch/Flemish Pbase LIVE MEETING, sept. 22, ROTTERDAM

Show and Tell

1st(?) Dutch/Flemish Pbase LIVE MEETING, sept. 22, ROTTERDAM

Announce and discuss your photos.
imorozoff

Post Sun Aug 12, 2007 2:38 am

Lijkt een leuk idea...Ik wou dat ik er bij kon komen, maar ik ben te ver veg...of is het "weg"? ;-)

Groeten,
~Inga
(geboren Nederlandse, maar in Canada voor meest van mijn 40+ jaar.)

digitales

Pbase bijeenkomst in Rotterdam

Post Fri Aug 17, 2007 2:17 pm

Hoi Jeroen,
Bij deze wil ik me aanmelden voor de Lageland Pbasers bijeenkomst in Rotterdam.
Heel leuk initiatief van je om wat 'Shutterbug' te verzamelen.
Met vriendelijke groeten, Marjan Schavemaker http://www.pbase.com/digitales

ebax

Post Fri Aug 17, 2007 2:57 pm

Heel erg leuk. Ik zal proberen om er te zijn. Het staat in ieder geval in mijn agenda!

johan97

Post Sun Aug 19, 2007 3:58 pm

Helaas kan ik er niet bijzijn, in ieder geval iedereen veel plezier toegewenst.

luc_vn

Post Tue Aug 21, 2007 5:55 pm

Hallo Jeroen,

Ik ben nog altijd van plan te komen.
Alleen vraag ik me af of dat museumbezoek wel nodig is?
Zouden we er niet gewoon van profiteren elkaar te leren kennen en wat foto's samen maken?

Gewoon mijn persoonlijke visie hoor... ik sluit me wel aan bij de meerderheid...

Mvg,

Luc

hiero

Post Thu Aug 23, 2007 6:57 pm

Het lijkt me het beste ter plekke te bekijken wie het fotomuseum wil bezoeken. Er zijn dan wel net twee nieuwe tentoonstellingen:

Joachim Schmid
Joel Meyerowitz

Een alternatief biedt het eerder genoemde Wolkenkrabberweekend, in het kader waarvan diverse hoogbouwpanden voor het publiek geopend zullen zijn. Dit kan fotografisch natuurlijk erg interessant zijn. De lijst met toegankelijke gebouwen is al beschikbaar.

Ik stel voor op zaterdag de 22e september, 14:00 uur, af te spreken in Café Rotterdam, Wilhelminakade 699. Het café zit in de Cruise Terminal Rotterdam, het gebouw met de zes bogen halverwege op de Wilhelmiapier, zie de locatie in Google Maps.

Mijn voorstel is 's avonds wat te eten in Odyssee, het restaurant met terras (wie weet hebben we een mooie Indian Summer) dat is gelegen onderin de Montevideo toren, de nu nog hoogste toren op het uiteinde van de Wilhelminapier. Het is iets meer dan een eetcafé, maar wel ruim en met een ongedwongen atmosfeer. Ik zal half september inventariseren wie meeëet, om te kunnen reserveren. Zomaar met een groep binnenlopen op zaterdagavond is een te grote gok, denk ik. Andere voorstellen zijn natuurlijk welkom.

Groeten,
Jeroen

(PS Omdat dit mijn vijfde post is in deze discussie zal ik een volgend bericht in een nieuwe thread moeten zetten.)
Jeroen Bosman, glad to be on Pbase
http://www.pbase.com/hiero

emmelafoto

Post Thu Aug 30, 2007 8:38 am

Ik heb de 22ste in elk geval genoteerd. Zoals het er nu naar uitziet, ben ik er.
gr. Maaike

anuschka

meeting in Rotterdam

Post Sat Sep 01, 2007 7:21 pm

Het lijkt me leuk andere Pbasers life te ontmoeten.
Bij leven en welzijn ben ik er bij.
groetjes anuschka

daanstringer

Post Sun Sep 16, 2007 12:45 pm

ha! ik meld me bij deze aan :-)

bedenking: ik weet dat het te doen gebruikelijk is om foto's van elkaar te maken, en daar zal ik wellicht zelf graag aan mee doen, maar ik vind het niet zo fijn als er foto's waar ik op sta op het net gezet worden.. (en andersom zal ik natuurlijk ook geen foto's neerzetten van mensen die dat niet willen).

Eén van de redenen om te gaan is (naast dat het me hartstikke leuk lijkt jullie te ontmoeten) het fotografiemuseum te bezoeken. maar ben nu in dilemma, dat wolkenkrabbergebeuren lijkt me ook wel erg tof. Dus ik denk maar dat ik eerder moet gaan dan al, dan 14.00 uur.

tot zaterdag

olivierbruning

Post Sun Sep 16, 2007 3:24 pm

hallo,

ik doe graag mee! leuk eens andere holland-Pbasers te ontmoeten! (met enny had ik al eens het genoegen...)
als het nog kan, eet ik ook graag een hapje mee. een goed restaurant kan vast nog wel een stoel aanschuiven toch? en anders pech hebben!
tot zaterdag!
groeten Olivier

horsm

22e

Post Mon Sep 17, 2007 1:52 pm

Hallo Jeroen,

Goed initiatief en leuk dat je al zoveel positieve reacties hebt gehad.
Ikzelf ben net terug van vakantie en heb beslist nog het een en ander (veel) te doen, jammer ik zag het wel zitten. :oops:
En .. lekker dicht bij huis voor mij!
Ik zie jullie foto's wel tegemoet en lees wel hoe jullie het gehad hebben.
Allen heel veel plezier en..... vooral mooi weer,

fotografische groet,

marwil ter Horst.

luc_vn

Post Tue Sep 18, 2007 8:24 am

What to expect:

http://www.pbase.com/luc_vn/rotterdam
http://www.pbase.com/luc_vn/rotterdam_2

Met vriendelijke groeten en tot zaterdag,

Luc VN

daanstringer

Post Fri Sep 21, 2007 10:09 am

is er ook een andere thread hierover (nav jeroens posting)? ander thread kan ik niet vinden namelijk

luc_vn

Post Fri Sep 21, 2007 9:27 pm

Ik heb ook geen 2de thread gevonden...

Ik zal waarschijnlijk al in de buurt van café Rotterdam zijn omstreeks 12u00
Misschien zie ik een paar van jullie daar ook vroeger.

Goede nacht,

Luc VN

Image
----------------------------- Click Pic to visit gallery -------------------------------

luc_vn

Post Wed Sep 26, 2007 7:02 pm

All,

This topic is now continued here where Jeroen posted a short debriefing of the event.

Regards,

Luc

Previous

Board index PBase Show and Tell 1st(?) Dutch/Flemish Pbase LIVE MEETING, sept. 22, ROTTERDAM